2010. március 29., hétfő

Külvárosi túra

Külvárosi túra - Kőbánya, 2010. március 27. Úgy történt, hogy szombaton kiugortam a FEHOVA-ra. Mielőtt bárki elítélne (joggal), sietek hozzátenni, hogy csak azért, mert képeim voltak kiállítva, és kíváncsi voltam rájuk is meg az egész fotókiállításra. Mivel vándoroltatják, bízom benne, hogy valami szimpatikusabb helyre is elkerül. Baromi tömeg volt, hamar el is húztam. Hamarabb, mint kellett volna, még csak dél volt, nekem meg 3-tól volt programom a Ferencvárosban. Tanácstalanul elballagtam a HUNGEXPO-tól a villamos megállóig (aközben készült a kép Panni lányom IXUS-ával, nem akartam szerkót cipelni), pont jött a villamos, aztán a megérzéseimre hagyatkoztam. A Józsefvárosi pályaudvarnál jött az ihlet és leszálltam. Bolyongtam egyet a kisutcákban, nézelődtem, s ami elég volt a kis bugylinak, faragtam is vele egyet-egyet. Ebből lett aztán az a kép is, ami gyorsan fel is került az Attila bejegyzésében még csak ötletszinten elhangzó, azóta megvalósult galériába. Remélem, fotós barátaim élnek a meghívásommal, és töltögetik majd az albumot, s mindenki másnak meg tetszésére is válik majd. Egyelőre csak egy képet tettem fel, várom a meghívottak képeit, ne velem legyen tele...

Klikk a képre a nagyméretért!!! (Utólag lomozva, 2010. augusztus 18-án.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails