2010. április 26., hétfő

Blogarculat

blog_new Az új blog kapcsán kapott el a hév, hogy ezt is három oszlopossá tegyem. Már olyan sok volt a jobb oldalon lévő információ, hogy egy csomó dolog nagyon alulra került. Így talán kicsit javítottam ezen a problémán. Kicsit bénáztam az oldalsávok feliratainak nagyságával. Valamiért átállítódott, és sehogy sem jöttem rá, hogyan állíthatom vissza. A beállító panelen nem lehetett, vagy én nem tudtam, hogyan, a html-hez meg kicsit lassú vagyok. Elnézést, ha valaki épp akkor járt az oldalon. Volt rendesen káosz :)
A monitorom 1920x1080-ra van beállítva, ezért ehhez optimalizáltam a fix hátteret. Sajnos az 1024-es hosszabb oldalra beállítottak nem sokat látnak a két oldalból, bár lehet, hogy nem is sajnos. Minden esetre azért a fenti képen látható, hogy mi látható egy nagy monitoron. Az ő kedvükért ezért idetettem alulra az érintetlen háttérképet. Befejeztem a bolgok beállításait. Lesz időm mást is írni...
Tavaszi panoráma – Szársomlyó, 2009

11 megjegyzés:

  1. Pont az imény dícsértem az űj blogarculatot :o) de ezt a képet nem hagyhatom szó nélkül :o)!!
    Gratulálok,
    Kristina

    VálaszTörlés
  2. Naaagyon dizájnos lett! Tetszik! ;)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép ez a kép (is)! a 3sávosság is nagyon bejön:-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! A képnek is. :) Igazából ezt szerettem volna fejlécnek, de vagy túl széles lett volna, és kitöltené a képernyőt, vagy valamit le kellett volna vág. A felhőket is, meg a virágmezőt is sajnáltam volna.

    VálaszTörlés
  5. Szépen feldobtad a blogod külalakját!
    A szélei mondjuk éppen csak kikandikálnak nálam (1280x1024)
    Úgy látszik még tágítanom kell a látószögemet! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Zsolt! Én nagyon élvezem a Full HD méretet :)

    VálaszTörlés
  7. Szép lett az új köntös...naggggyyyyon profi

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm Shámi :) Kezdek vele elégedetlen lenni. Kissé önző módon a nagan méreteihez igazítottam az elemeket. A perforáció túl sok helyet foglal így el. Csak egy filmkockát akartam szimbolizálni, de le fogom venni kisebbre :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails