2010. július 19., hétfő

Ma még…

“Ma (még) nem is akartam írni”

Volna ugyan miről, kép is lenne, de még tenni való vár. A szabi alatt bevállalt munka még nincs befejezve. A képeket meg előbb fel kéne  dolgozni, addig minek írjak róluk…

Gondoltam azonban, adok egy esélyt a fogásra. A ló is megbotlik alapon, meg a lomo… amúgy is divat, igaz én lusta vagyok felhajtani azokat a lepukkant negatív effektusokat. Cigi közben böktem ki az udvaron a lehullott tollat. Árván világított a zöldek alatt a kövezeten. Sajnáltam, hogy nincs nálam gép, de ha meg akarnak verni az utcán és csak egy rozsdás bugyli van nálad, azzal fogsz védekezni, nem? Így kaptam elő a mobilt, lehet szörnyülködni.

Mobillomo - Újpest, 2010. július 19.

Az apropót az írásra azonban nem ez szolgáltatta. Készülök a blog megmérettetésére ezért minden nap egy-két-hár… bejegyzésen végig megyek, hogy egységes megjelenésűvé tegyem őket. Az egyik korai bejegyzésemet beemelve azonban nem a blogon lévő változat ugrott fel, hanem egy elfeledett piszkozata. Már nem is tudom, miért nem ezzel a bevezetővel került fel akkor a bejegyzés? Talán nagyon őszintének gondoltam, vagy csak szégyelltem valamiféle gyengeséget? Ezért is került fel a fenti szösszenet, végül is, ez is én vagyok. Szóval, most az elfeledett résszel együtt került vissza a bejegyzés. Talán érdemes rá visszatekinteni. Sajnálom a három kommentet, mert nem a meglévőre mentette rá a rendszer, hanem a piszkozatra, de hát mindennek ára van, és szerintem így vált teljessé az Elsuhant idő gondolata…

Ui.: Gasztróoldalakon – meglepő módon – a hölgyek esőért és hóért esengnek. Gondoltam küldök nekik :)

Eső és hó - Óbuda, 2009

Végzek a két honlappal, és jövök!

5 megjegyzés:

  1. Jó, hogy feltetted a kihagyott részt. Jó a tollas kép is, és az sem baj, hogy a technika nem tökéletes. Amit mond, lényegesebb.
    Igaz, hogy nem vagyok gasztro tündér, de nagyon tetszik a nekik küldött képed. A formák és a fények már megint olyanok, amik Rád annyira jellemzőek: racionalizmus és líra.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Kati! Azt külön, hogy átlinkeltél.

    E kettő között lélegzem.
    Tavalyi kiállításom vendégkönyvében egy beírás tapintott rá a lényegre, amit Te is említesz, csak az is, meg én is máshogy fogalmaztunk: Valóság és hit...
    Holnap meg is nézem a feljegyzéseket.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók az alsó kép fényei, a telefonok meg egyre jobbak lesznek...
    Jó dolog az a vendégkönyv, visszaidéz csomó mindent, plusz töltéseket tud adni !

    VálaszTörlés
  4. Nekem meg egy Jane Austen regény címe jutott eszembe, ami szintén ide vág: Értelem és érzelem

    VálaszTörlés
  5. Gyöngyi! Néha kényszer megoldásként... :) Szeretem lapozgatni, köszi!
    Neked is Zsolt! A társítást is.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails